بهترین روش نگهداری صندلی ماساژور

بهترین روش نگهداری صندلی ماساژور 1

نگهداری صندلی ماساژور

صندلی ماساژور نیز مانند تمام دستگاه های ماساژور برقی نیاز به نگهداری و سرویس دارند. این دستگاه ها علاوه بر ماساژ جهت درمان نیز استفاده میشوند و قیمت خرید صندلی ماساژ نسبت به آپشن ها و نواحی پوشش دهی ماساژ بسیار متفاوت است و تقریبا میتوان گفت جزو رده دستگاه های گران قیمت به شمار می آید و در صورت خرابی و عدم نگهداری صحیح، هزینه بسیار بالایی به همراه دارند. در این مقاله به شما کمک میکنیم، بهترین نکات و روش نگهداری صندلی ماساژور را یاد بگیرید تا بتوانید عمر مفید صندلی ماساژورتان را سالیان سال افزایش دهید.

بهترین روش نگهداری صندلی ماساژور

تمیز کردن روکش صندلی ماساژور

یکی از نکات بسیار مهم در نگهداری صندلی، نظافت است. رویه صندلی ها معمولا از جنس چرم میباشد و به مرور زمان اگر تمیز نشود جرم میگیرد و در مدت زمان کوتاه دچار پارگی و ترک میشود شما میتوانید یک دستمال مخصوص پارچه چرم را آغشته به مواد شوینده کنید و روکش صندلی ماساژ را تمیز کنید سپس با استفاده از دستمال خشک مواد شوینده را از سطوح صندلی پاک کنید. در هنگام خرید شوینده حتما توجه داشته باشید مواد شیمیای قوی نباشد تا به روکش آسیبی وارد نشود، لازم به ذکر است حتما قبل از شروع به نظافت دستگاه را از برق خارج کنید و تا خشک شدن کامل مجددا وصل نکنید.

نکته : مدارهای داخلی صندلی بسیار حساس هستند به همین علت از ریختن مواد شوینده بر روی دستگاه و ریموت کنترل جدا خودداری کنید.بهترین روش آغشته کردن دستمال به مواد شوینده است.

قسمت های از صندلی ماساژور به گونه ای طراحی شده اند که قابل جدا شدن است، آن ها را جدا کرده تا بتوانید راحت تر آن ها را تمیز کنید و برای تمیز کردن گرد و غبار بین لایه ها میتوانید از جارو برقی استفاده کنید. برای تمیز کردن بدنه دستگاه میتوانید از ابر آغشته شده به مواد شوینده استفاده کنید. پس از اتمام تمیز کردن و خشک شدن قسمت های جدا شده را دوباره متصل کنید. برای افزایش طول عمر روکش صندلی ماساژور میتوانید زمان نظافت از روغن های مخصوص چرم استفاده کنید تا از خشک شدن و پارگی چرم جلوگیری کند و دوام بیشتری داشته باشد.

 

بهترین روش نگهداری صندلی ماساژور

نکات قبل از استفاده از صندلی ماساژور

  1. قبل از نشستن بر روی صندلی , مطمئن شوید دستگاه در حالت اولیه باشد و اگر قسمتی در موقعیت اولیه نبود کافیست یک بار دستگاه خاموش یا روشن کنید تا صندلی به حالت اولیه برگردد.
  2.  اطمینان حاصل کنید قسمت جلو و پشت دستگاه فاصله کافی با هرمانعی داشته باشد. فاصله مورد نیاز در صندلی های ماساژور متغییر است و در دفترچه راهنمای محصول به صورت دقیق درج شده است.
  3.  در هنگام استفاده مطمئن شوید سیم برق تحت فشار یا دچار پیچ خوردگی نباشد.
  4.  از وارد کردن اشیا و انگشتان به فضای بین صندلی و پایی خودداری کنید.
  5.  در هنگام تنظیم کردن قسمت ماساژور پا مطمئن شوید مانعی در اطراف صندلی وجود ندارد.
  6.  از فشار آوردن به قسمت ماساژور پا و قرار دادن اجسام بر روی صندلی خودداری کنید چون آسیب جدی به غلطک ها وارد میشود.

انواع صندلی ماساژور

بعد از استفاده از مبل ماساژور

  1. حتما بعد از استفاده , دستگاه را خاموش کنید و سیم برق را از دو شاخه خارج کنید تا در هنگام نوسانات برق آسیبی به دستگاه وارد نشود.
  2. اگر برای مدت زمانی طولانی از دستگاه استفاده نمیکنید توجه داشته باشید زیر نور مستقیم خورشید نباشد و از روکش های محافظ استفاده کنید.نور خورشید باعث پوسیدگی و از بین بردن رنگ روکش میشود.
  3.  از قرار دادن صندلی در محیط های مرطوب مانند حمام  و در کنار لوازم پر حرارت مانند اجاق گاز خودداری کنید.
  4.  اگر دستگاه در هنگام ماساژ به صورت غیر معمول صدا اضافی تولید کرد و یا دچار اختلال شد سریعا دستگاه را خاموش کنید تا آسیب جدی به دستگاه وارد نشود و با خدمات پس از فروش دستگاه تماس حاصل فرمایید و از هرگونه تعمیر توسط افراد غیر مجرب جدا خودداری کنید.

 

بهترین روش نگهداری صندلی ماساژور

نکات کلی

صندلی های ماساژ , دارای تنوع بسیاری است که هر کدام مشخصات فنی متفاوتی دارند.یکی از این مشخصات تحمل وزن است که برای هر دستگاه  متفاوت است و کاربر بیش از میزان وزن مشخص شده نباید از دستگاه استفاده کند.حتما قبل از خرید صندلی ماساژور , به این نکته مهم توجه کنید.
از خوردن و نوشیدن در هنگام ماساژ بپرهیزید.
اطمینان حاصل کنید زمانی که صندلی در حال عملیات ماساژ است کودک، حیوان و یا وسیله ای در جلو و عقب دستگاه نباشد.
میتوانید برای حفاطت از کف، فرشی در زیر دستگاه قرار دهید.
صندلی را می توان به راحتی بر روی چرخ های عقب آن حرکت داد و برای عبور از فضای کم می توانید دسته های بغل را ( توسط تکنسین مجرب ) جدا کنید.

صندلی های ماساژور دارای انواع و برند های متفاوتی هستند که هر کدام دارای مزایای مرتبط با خود میباشند ولی روش های نگهداری و نظافت دستگاه به صورت کلی شبیه یکدیگر هستند و شما میتوانید به وسیله راهکار های خیلی ساده ولی کاربردی که به آن ها اشاره کردیم طول عمر مفید دستگاه را چند برابر افزایش دهید و از ماساژ بی دردسر لذت ببرید. مهم نیست شما ارزان ترین صندلی ماساژ یا بهترین صندلی ماساژور انتخاب میکنید مهم نگهداری و اصولی استفاده کردن از این دستگاه است. انتخاب یک دستگاه خوب ,برای افرادی که تجربه کافی ندارند دشوار است. جهت راهنمایی در خرید صندلی ماساژور همراه با برترین برندها میتوانید با فروشگاه تخصصی آی فیتنس تماس حاصل فرمایید و از قیمت فروش انواع صندلی ماساژ همراه با مشخصات کامل مطلع شوید.

 

در حالی که صندلی ماساژور شما ممکن است در اتاق نشیمن باشد و به طور منظم با بدن شما تماس داشته باشد، اما باید توجه داشته باشید که نگهداری از آن مانند هر مبلمان دیگری نیست. ساییدگی و پارگی از مشکلاتی است که در صندلی ماساژور به وجود می آید و به همین دلیل نیاز به توجه بیشتری دارد، از جمله تمیز کردن و نگهداری معمول. با این حال، اگر به آن پایبند باشید کار سختی نیست و میتوانید ماساژ کامل بدن هر روز تجربه کنید.    منبع : Innovative

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی WhatsApp Chat

× پشتیبانی واتساپ