7مورد از لیست لوازم ماساژ

لیست لوازم ماساژ

یکی از موارد بسیار مهم که برای خرید لوازم ماساژ که از اهمیت ویژه ای برخوردار است، قیمت لوازم ماساژ می باشد. بدون شک یک دستگاه ماساژور هر چقدر هم حرفه‌ای باشد، اما بدون وجود لوازم ماساژ نمی‌توان برای افراد ماساژ مناسب و ایده آلی را ایجاد نمود؛ به همین خاطر پیش از خرید دستگاه ماساژ لازم است که در مورد لیست لوازم ماساژ اطلاعاتی داشته باشیم. ماساژ درمانی یکی از راهکارهای مقابله با استرس و خستگی است در واقع این نوع درمان جسمانی از فواید سلامت و بهداشت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

دستگاه های ماساژور و همچنین لوازم ماساژ در درمان و بهبود سلامت روحی و جسمی تاثیر بسزایی دارند. خرید لوازم ماساژ مهمترین موردی است که برای ارائه و دریافت یک ماساژ خوب وجود دارد. در واقع انتخاب لوازم و تجهیزات مناسب ماساژ درمانی باید با دقت بسیار زیادی انجام شود. در ادامه با ما همراه باشید تا لوازمی که برای یک ماساژ باکیفیت و عالی الزامی می باشد را به شما معرفی کنیم.

لیست لوازم ماساژ

تخت ماساژ

یکی از مواردی که در لیست لوازم ماساژ قرار داشته و اهمیت ویژه دارد، تخت ماساژ است. بدون شک برای انجام یک ماساژ حرفه ای و عالی وجود یک تخت مناسب کاملاً الزامی و ضروری می‌ باشد. تخت ماساژ در انواع مختلفی همچون چوبی،فلزی، آلومینیومی که به برخی از آنها نیز دارای قابلیت تا شدن یا همان قابلیت حمل هستند، شده و به بازار ارائه می شود.

نکته ای که در خرید تخت ماساژ باید مورد توجه قرار بگیرد،راحتی آن است به بیان دیگر این افراد باید روی این تخت ها احساس راحتی داشته باشند. همچنین باید تخت ماساژ به قدری محکم و مقاوم باشد که فرد ماساژور بتواند خیلی راحت کار خود را انجام دهد. مهمترین فایده ای که تخت ماساژ دارد این است که افرادی که ماساژ دریافت می کنند حس راحتی و بهتری داشته باشند‌.

روغن ماساژ

روان کننده یا روغن ماساژ یکی دیگر از لوازم کاربردی در ماساژ میباشد. این محصول ممکن است در طعم و عطر گوناگونی وجود داشته باشد که هدف اصلی آن راحت تر شدن کارهای مربوط به ماساژ دادن می باشد.بهره مندی از یک روغن معطر و با کیفیت، موجب افزایش کیفیت ماساژ، نشاط و طراوت پوست و همچنین درخشندگی آن می‌ گردد. به طور کلی این روغن ها غیر چرب بوده و در اندازه‌های مختلفی طبق نیازهای مشتریان به تولید می رسند.

شمع ماساژ

یکی دیگر از لوازمی که در لیست لوازم ماساژ وجود دارد، شمع مخصوص ماساژ است. آروماتراپی یا همان شمع و روغن در نمونه های گوناگونی با عطرهای متنوعی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. برخی از این شمع ها همانند شمع ماساژ اوریل به منظور افزایش آرامش شل کنندگی پوست و همچنین افزایش درخشندگی پوست بدن مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید شمع ماساژ در واقع جهت دسترسی به یک روغن جامد خوشبو که دارای فیلترهای درد دست انجام می گردد. از یک روغن ماساژ گرم به همراه ارائه یک ماساژ بسیار حرفه ای و با کیفیت حس آرامش شگفت انگیزی را در افراد ایجاد می کند.

انواع لوازم ماساژ

سنگ مخصوص ماساژ

 

سنگ ماساژ نیز یکی از موارد مهم و کلیدی است که در لیست لوازم ماساژ قرار می گیرد. این وسیله یکی از پرطرفدار ترین لوازم برای انجام ماساژی با کیفیت می باشد. سنگ های مخصوص ماساژ در اندازه و ابعاد گوناگونی برای قسمتهای مختلف بدن به ویژه کمر و پشت و صورت مورد استفاده قرار می گیرند.

از این سنگ ها به صورت گرم و یا سرد به منظور کاهش خستگی و درد و همچنین در درمان برخی بیماری ها استفاده خواهد شد.به منظور استفاده از این محصول به صورت گرم باید آن را در یک دستگاه گرم کن یا همان هیتر قرار داده تا گرم شود، سپس از آن استفاده کرد معمولاً سنگهای سیاه رنگ به صورت گرم و سنگ های مرمر به صورت سرد در ماساژ به کار می روند.

 

ژل، لوسیون، کرم مخصوص ماساژ

ژل کرم لوسیون مخصوص ماساژ نیز لیست لوازم ماساژ هستند که همانند شمع و روغن ماساژ به منظور افزایش کیفیت ماساژ و راحت‌تر شدن عملیات و ماساژ مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله فواید این محصولات می توان به رفع خشکی پوست،رفع ترک های پوستی و همچنین افزایش درخشندگی پوست اشاره کرد. لوسیون کرم و ژل ماساژ نیز در نمونه‌های مختلفی از برندهای معروف دنیا به بازار ارائه می‌ شوند.

امتیاز post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی WhatsApp Chat

× پشتیبانی واتساپ